Powered By Blogger

Wednesday, June 22, 2011

result sem2 da dapat.....

ni full page punyer...sory hp xlawo...

ha tengok tu 3.55...ok r gak kan...
peerrrghh...harini dapat da result untuk sem 2....ingatkan time masok sem 3 aitu dapat result mcm sem 2 aitu...upenyer tutor aku tah pegi mane jer...memonteng jer dari kelas aku...aku plak mewarisi sifat dier suker ponteng2....like mother like son...bagus....lepas je kuar kelas cek husin lemppoyang dengan panasnyer bergurau dengan dakni tetibe jer kat depan hep nampak dak pra gembire mcm budak dapat askrem kate result da kuar...aku goyang gak....laz2 dak anis da amek an dulu...berebut dakni kat depan pejabat tu...aku da risau jer kalo kene sound kang...dakni selambe bapak dier jer...selambe dodo dier jer buat mcm pejabat tu bapak aku punyer...aku amek laz2...cuak gak kalo turun pointer...tp alhamdulillah r mening kat dari 3.33 ke 3.55 . banyak gak uh..saje je buat besau2....walaupun kaki ponteng tapi pointer tinggi gak uh...kalah r budak yg senyap yang penuh masok kelas...kalo xcaye aku siap amek gambo skali ha.....jk

No comments:

Post a Comment

ahli mesyuarat tingkap...


ShoutMix chat widget